2013. április 27., szombat

ÚJ RÉSZ .:) 
6komi és kövi .:)

6.PEOPLE CHANGE.


~ Bella ~

-Hát ti meg miért sírdogáltok itt. ? -Kérdezte Carlos és leült mellénk a kanapéra.
-Hát..Hát..-Potyogtak a könnyei Kellynek.
-Mert Paul Wesleynek van barátnője. :c - kanyult le a szám .
- Még ha csak barátnő lenne.. Felesége van..:DD-Nevetett Carlos.
- Kösz..Most még jobban sikerült megsiratnod. :cc - hullottak a könnyeim.
- Hát..Ti nem vagytok normálisak esküszöm.. :D Najó.. Hagylak , hogy ki sírjátok magatokat. : D-Mondta Los , aztán már el is húzta a csíkot.
-Olyan jó barát vagy. Te mindig ki állsz mellettem , én pedig sose melletted. -Szólalt meg Kelly.
-Mert még sosem kellett .:) De ha egyszer sor kerül rá , remélem ki állsz mellettem .:)
- Ez csak természetes  -Mosolygott Kelly , és megölelt.
- Látod. :) Milyen könnyű téged megmosolyogtatni .:d Túl  leszel ezen az egészen..Csak légy vidám , mint mindig .:) De nekem most mennem kell ..Beszédem van Kendallal..
- Lécci.. ne mond el neki.. hogy..-Tettem valaha olyat   ,  hogy elmondtam valamelyik titkodat ?-vágtam a szavába.
-Nem .-Mosolygott Kelly.
- Na hát akkor. ?:D  De én megyek is. :) -Mondtam és egy kettőre már el is tűntem a Lobbyból.
Mikor felértem a lakásba , már mindenki a szobájába volt , kivéve Los. Mikor megszólalt . : - Paul Wesleynek felesége van .:D
- Ne akard , hogy itt elkezdjek megint bőgni .:D
Kerestem valami kaját , aztán megfürödtem , fogat mostam , és készültem volna lefeküdni , amikor bejön a szobába Kendall.
- Nem érdekel..! -Kiabáltam . 
- Pedig ezt akkor is el fogom mondani.. - Emelte fel ő is a hangját.
- Nem fogod.. nem vagyok rá kíváncsi.. Egyébként is ki mondta , hogy bejöhetsz .? - Vágtam hozzá egy párnát. 
- A testvéred vagyok.. Velem nem beszélhetsz így !
- Oh.. dehogyisnem.. -Löködtem ki az ajtón , aztán gyorsan kulcsra is zártam. 
- NEM ÉRDEKEL A MAGYARÁZATOD.. ! -Kiabáltam neki.
-Huh.. végre aludhatok . -Mondtam magamnak , és bedőltem az ágyba. 
Rögtön bevágtam a szunyát, és fel nem keltem délig. 
Lassan ki kecmeregtem az ágyból , és kimentem valami enni valót keresni.
Az ebédlő asztalon volt kínai kaja. 
-Hát te honnan jöttél édesem .?:DD-Kérdeztem a kajától nevetve.
- Kendall rendelte. :D-Szólalt meg Logan , aki épp a fürdő szobából jött ki.
- Nemkérek... 
- Előbb még milyen nagy szerelembe voltál a kajával .:D Most meg.. nem kell .? - Nevetett Logan.
-Pontosan.. Az előbb volt , amikor még nem tudtam  , hogy Kendall rendelte .
- Még mindig nem békültetek ki .?
- Nem is fogok vele egy ideig.. 
- Te tudod. -Mosolygott Logan .
-Többiek merre. ? - Kérdeztem .
- Hát.. James a barátnőjénél alszik , és azt mondta ma már ne várjuk. Carlos a szüleihez utazott.. Holnap jön haza. Kendall pedig nem tudom holvan.. Olyan gyorsan kirohant a lakásból hogy csak na..
- Biztos a kis barátnőjécskéhez ment.. - Mikor ezt kimondtam , Kendall belépett az ajtón. :-Mielőtt kérdeznéd , hol voltam , elmondom.. Csak le ugrottam a boltba venni egy kis lisztet és cukrot..Sütit készítek.A kedvencedet. -Mosolygott.
- Hát.. nem kell süti ha te készíted..És ma úgy tereztem , hogy Kelly itt alszik..És nem szeretném , ha itthon lennél..
-Most komolyan ki tiltasz a lakásból.?  Anya merre is van .?
-Igen.. Ki tiltalak..Ő holnap reggel jön csak haza..Keményen Dolgozik minden nap.. 
-Teljesen megváltoztál..Nemrég még egy kedves , csendes kis lány voltál , most meg ... -Igen..Tudod.. Az eberek változnak.
-Tudod mit. ? Ma Emilynél alszom..
- Hogy kinél. ?
- A Barátnőmnél.. akivel láttál tegnap csókolózni. Te meg csináld meg magadnak a sütit. -Vágta le az asztalra a lisztet és a cukrot , és kiviharzott a lakásból. 
- Úgy gyűlölöm ! -Kiabáltam , és a lisztet levágtam a földre.
-Gyere el velem sétálni..Nyugodj le egy kicsit. :)- Szólalt meg Logan. 
-Oké..Csak felöltözök..-  Mondtam , be mentem a szobámba , és gyorsan felkaptam valami göncöt.
Logannal egyik kávézóban 2 shaket rendeltünk. 
Hát.. nem teljesen kávázó, hisz ott nem lehet shaket kapni . :D
Én Epreset , míg ő csokisat kért. Az asztalnál üldögéltünk , mikor Logan szívószállal rámfröcsélt egy kis shaket.
-Kösz..Most a ruhám olyan lett..Ezért most kapsz. :D-Szólaltam meg, és az egész shakemat rá burítottam , sőt még az övét is. 
-Ezt nem úszod meg királylány ..:DDD-Nevetett Logan , és Megölelt..
-Nemááááááááár ! :DD -Kiabáltam .
Egyszercsak azon kaptam magam , hogy ...

Folyt köv ha meglesz a 6 komi. ;)

7 megjegyzés:

  1. most, most, most, most köviiiiiiiit *-----*

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeee.... Kövit!!!!! Gyorsan!!!

    VálaszTörlés
  3. Wáááá!!!!! Mi történt??? :oo köviiiiiit!!!! :DD <3

    VálaszTörlés
  4. Itt abba hagyni :O nagyon jo, koviiit! ^^

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan köviiiiiit! Siess! :D

    VálaszTörlés
  6. Paul Wesleynek barátnője van.:c Meghaltam.XDD Ez a rész nagyon jóra sikerült.!;D Nem egyszer nevettem rajta.:d Várom a következőt.<33

    VálaszTörlés