2012. december 1., szombat

Sziasztok :)) 
Tegnap elmaradt a kövi rész , ezért még holnap lesz. :)) 

3.UH!MI LESZ ITT.
JADE:
-Tényleg szép.Menjünk be.:) -mondta Logan.
Felpróbáltam a ruhát,és nagyon tetszett.
Kimentem a Próbafülkéből,hogy megmutassam a ruhát Logannak.
Mikor meglátott nagyot csodálkozott. –Uh nagyon gyönyörű vagy benne. Szerintem vedd meg.-Mosolygott.
-Nincs ennyi pénzem.-Mondtam szomorúan és visszamentem a próbafülkébe.
Mikor kijöttünk a boltból, Logan megszólalt:-Egy pillanat.
-Hová mész.?-kérdeztem.
-Van egy kis dolgom . –mosolygott, és elment.
KENDALL:
Egyedül voltam a házba , mert mindenkinek "fontos" dolga volt . Carlos sisakot vesz, James és Ashley randiznak , Logan és Jade pedig városban nézelődnek.
Egyszer csak bejön az ajtón Rebekah és elkezd kiabálni  :-Elegem van , hogy Logan mindig azzal a lánnyal van.Több időt van vele mint velem.Még akkor is ha csak barátok.
-Háát...Lehet hogy egy kicsit több...-véletlenül elhagyta a számat ez a mondat.Nem szerettem volna beköpni a legjobb barátomat.
-Hogy mivan.?-Kérdezte felháborodva .
-Tegnap este  ,  be akartam menni a szobába aludni , és láttam hogy Logan és Jade Csókolóznak meg ilyesmi ,De be voltak rúgva.És ha jól tudom ti beszéltétek meg, hogy amik akkor történnek , azok nem számítanak.
-Mostantól fognak.-Mondta tök féltékenyen.
JADE:
Pár perc múlva már vissza is jött.
-Kérsz egy fagyit.?-kérdezte.
-Igen. :)
Odamentünk a fagyishoz,és kértünk  : -Én egy Vaníliásat. :)
-Én meg egy csokisat.
Amikor Logan fizetni akart,a pultban a nő felismerte :-Maga nem logan henderson.?
-Én lennék. :)
-Adna nekem egy autógrammot.? A Lányom imádja magát.
-Persze,ha maga lefényképez minket.
-Oké.-Logan adott egy autógrammot a hölgynek , ő pedig lefotózott minket.
-Nekem is csokisat kellett volna vennem.-mosolygott Logan.
-Kérsz belőle?-kérdeztem.
-Még szép.  :D
Láttam egy próbafűlkét,és arra gondoltam,hogy csinálhatnánk pár képet.
-Csinálunk egy két fotót.?:d
-Öhmm. :)
Bementünk a fülkébe,és csináltunk pár képet.Nem is párat.csomót.
Olyat,hogy Megpusziltam Logant ő meg mutatott egy (y)-t, meg  kinyújtotta a nyelvét én meg mutattam neki egy szamárfület. Egy szó mint száz.:Nagyon elvoltunk.
Később visszamentünk a házba,mert már hajnali 1óra volt.
-Hallod.:d Enni kéne valamit .Mindjárt éhen halok .:|| -mondta Logan.
-Hát akkor  csináljunk valami kaját. : dd – elkezdtük csinálni  a giga szendvicset.Volt benne minden : 4féle Sajt ,3féle Sonka ,4féle Szalámi , Paprika , Paradicsom , Kecsap .
-Rakjunk bele májkrémet is. : DD-Mosolygott Logan.
-Májkrémet.??o.o Hát oké..-Mikor készen lettünk,csak nagyot röhögtünk,mert hát nem volt valami étvágy gerjesztő a kaja.
-Nem baj!Ha megcsináltuk megesszük!-mondtam.
Nagy nehezen megettük az egészet,de utána nagyon rosszul lettünk.
-Na királylány..Szerintem menjünk aludni. –Szólalt meg a Srác.
Átöltöztem pizsamába és lehuppantam az ágyra Logan mellé.Már majdnem aludtam , mikor egyszer csak átölelt.
Reggel későn keltem.Magam mellé néztem,hogy Logan ott van-e , de nem volt. Gyorsan felkeltem,és komás fejjel kimentem a nappaliba.
Jó hogy már felkeltél. -mosolygott Logan.
-Nem vagyok valami korán kelős típus.Hol vannak a többiek.?-kérdeztem.
-Ezt az üzenetet hagyták: Sziasztok.! Helyet keresünk ahova leverjük a sátrakat.Ti addig vegyetek sok Piát és Kaját. : DD
-Milyen Sátrakat.?-Kérdeztem értetlenkedve, mert én még erről még nem hallottam.
-Már régen elterveztük,hogy csinálunk egy táboros bulit.
-Oh.Na hát akkor én felöltözök és indlhatunk is a boltba. :DD – Mondtam jókedvűen,és felmentem a szobába. :
 Gyorsan összekészülődtem,és elmentünk bevásárolni.
Vettünk mindent ami kell . A boltba láttam egy rózsaszín Szívecskés napszemüveget . -Vett fel. :d Jól állna neked  . -Mondtam Logannak.
Ő felvette és ki öltötte a nyelvét , én pedig csináltam róla egy fényképet.
Mikor visszaértünk a boltból,már mindenki otthon volt.
-Meg mutatjuk nektek a helyet,és ti verjétek oda le a sátrakat.-Mondta Carlos.
-Miért pont mi.?-Kérdeztem  .
-Mert amég ti aludtatok, mi kerestünk egy normális helyet az erdőbe.
-Okéé..-mutassátok meg,és mi megpróbáljuk felállítani.
10Percet gyalogoltunk az erdőbe és már ott is voltunk .
A Többiek nem szoltak semmit , csak magunkrahagytak minket.Kettesben maradtunk Logannal.
Már vagy 1 órája Próbálgattuk összerakni a sátrat, de nem sikerült . Felhívtam hát Ashley-t , hogy jöjjenek , hisz mi ketten nem boldogulunk .
Logan mérgében a fejére rakta a sátor egyik darabját, és szomorú fejet vágott.Én gyorsan elővettem a fényképezőgépem,és gyorsan lekaptam , és azt mondtam:-Na ez most megy Facebookra.! :DD
-Ne lécci..Töröld ki : D
-Csak egy pusziért!-mondtam.
-Szivesen adok neked.-mosolygott .
Én úgy értettem hogy arcra adjon puszit, de mivel ő rossz kisfiú szájra adott.
Egyszer csak megcsókolt..Nem is tudom meddig csókolózhattunk , de nagyon jó volt .:)
CARLOS:
James Rebekah és én mentünk segíteni  Logannak és  Jadenak.
Mikor már közeledtünk feléjük,észrevettem hogy nagyon csókolóznak.
UH! MI LESZ ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése