2012. december 2., vasárnap


Sziasztok . Itt a kövi rész : D 
Remélem tetszeni fog . :)

4.AKKOR IS ODA KELL MENNEM.!

CARLOS:
Szerencsére , hogy Rebekah pont nem arra nézet..
Meglöktem Jamest hogy odanézzen Loganékra. ő gyorsan hangosan elkiáltotta magát : -Rebekah nézd.!Szivárvány!-Mutatott fel az égre.
Gondolom ,hogy ezt azért csinálta,hogy Logan és Jade észrevegyen minket,és fejezzék be a csókolózást,hisz itt van Rebekah.
JADE:
Gyorsan ellöktem magamtól Logant, és arrébb léptem tőle.
Huhh még jó , hogy Rebekah nem látott meg minket.! 
Mikor odajöttek hozzánk,Carlos félre hívott . 
-Mi volt ez.?-Kérdezte értetlenkedve.
-Hát...Nem is tudom.-Motyogtam.
-Majdnem lenyeltétek egymást...És mi lett volna,hogyha Rebekah meglátott volna titeket.??
-Nemtudom...
-Te tényleg rossz kislány vagy . -Mosolygott.
-Nem..Csak a rossz kisfiú kicsit megszédített.. :|
-De neked nem tetszik ugye.?o.o
-Nem..Vagyis..Nemtudom .:||-valltam be.
-Nem lesz semmi baj.-Mondta és megölelt .
Mikor visszamentünk a többiekhez,láttam,hogy Logan és Rebekah csókolóznak. 
Őszíntén szólva nem tudom miért,de rosszul esett.. 
Mikor már esteledett, kicsit egyedül akartam lenni, ezért elmentem a közeli tóhoz az erdőben.
Miközben néztem a tavat,arra gondoltam , hogy vajon Logan is élvezte e a csókunkat.
Egyszer csak hallok lépteket magam mögött. Megfordulok , és Logant találtam magam elött aki azt mondta:
-Nagyon jól csókolsz. :d - mikor ezt kimondta , megcsókolt.
Csak csókolóztunk és Csókolóztunk nem is tudom meddig.Ekkor nem gondoltam se arra hogy lehet valaki meglát minket, vagy arra hogy mi lesz ha Rebekah megtudja ezt az egészet.
ASHLEY:
Jamesal elmentem sétálni kézenfogva a tó fele,hisz kicsit kettesben akartunk lenni..
Egyszer csak megláttuk Jadet és Logant akik nagyon csókolóztak.Nagyon megdöbbentem , mert Logannak van barátnője, Jade meg mindig azt mondja nekem , hogy olyan fiúval akinek van csaja olyannal nem kezd ki.Nem értem..
Mikor James is meglátta őket megszólalt : -Már megint ti.? :D
JADE:
Meghallottam James hangját.
Abba hagytuk a csókolózást Logannal és hátrafordultam.
-Jade beszélnünk kell.MOST!-Mondta Ashley és félrehúzott.-Mi volt ez.??-kérdezte csodálkozva.
-Hát...Csók. -mondtam elpirulva.
-Nem te mondtad, hogy sosem kezdesz ki olyan fiúval akinek van csaja.? O.O 
-De..De te nem értesz semmit..
-Lehet, de van szemem...És mi lesz.??Elmondjátok Rebekahnak.?? 
LOGAN:
-Miért csókolóztok már 2.szorra.? Van Barátnőd nem Emlékszel. -Mondta nekem James.
-Hogy mehetett ki a fejemből.? -Fogtam a fejem. -Pedig én szeretem őt. (Rebekaht)
-Akkor menj és mondj el neki mindent. :)
-Oké.-Mondtam , és már is futottam a barátnőmhöz.
JADE:
-Nem tudom még mi lesz Ashley.-Húztam a számat.
Körbenéztem és nem láttam Logant sehol.
-James hol van Logan.?-Kérdeztem.
-Elment Bocsánatot kérni Rebekahtól.-Mondta.
Látták hogy szomorú vagyok,ezért megöleltek. 
-Szerintem most már menjünk vissza a többiekhez.-Szólalt meg Ashley.
Mikor visszaértünk a tábor helyiségre,láttam hogy Rebekah arcon vágja Logant és azt kiabálja:-VÉGEZTÜNK!
Tudtam,hogy ez miattam van,és szerettem volna ezt az egészet helyretenni.
Már épp indultam is Loganékhez, de ekkor valami mintha azt mondta volna hogy ne.
Akkor is oda kell mennem.!-Mondtam magamnak és elindultam hozzájuk.
-Figyelj Rebekah..Az egész az én hibám..Ne Logant hibáztasd..Én voltam az aki megcsókolta.Nem ő engem..-Mikor ezt Kimondtam Logan rámnézett,és nem értette miért mondom ezt. Pedig olyan egyszerű : Hogy Ne szakítsanak . 
-Ha még egyszer is csókolózol a pasimmal,neked annyi.Megértetted.?-Kiabált Rebekah.
-Meg..
Rebekah megcsókolta Logant , és egy szúrós tekintetet vetett rám.
-Mindenki jöjjön ide hozzám.!-Kiabálta Carlos.-Figyeljetek!Mivel 7en vagyunk,és van 2 két személyes sátor , és van 1 három személyes,ezért úgy Gondoltam,hogy kihuzzuk,hogy kik legyenek egy sátorba.-Folytatta a Sisakos srác.
-Nem szükséges..Én leszek Logannal , te leszel Jadeval és Kendallal , és Ashley és Jamessal. -Mondta Rebekah.
-Aki azt akarja , hogy kihúzzuk , az tegye fel a kezét. -Rebekahn kívül mindenki feltette a kezét.A Lány nem szólt semmit,csak durcisan nézett.
Carlitos felírta mindenkinek a nevét egy cetlire , és azt kérte hogy én és Ashley húzzunk belőlük 2.-t. 
-Az enyémen Ashley és James van.-Szólaltam meg.
-Enyémen meg Carlos és Rebekah.-Mondta a barátnőm.
-Akkor megint hálótársak leszünk. -Mosolygott rám Logan.
-Úgy tűnik.:)
-Tett vagy őszintézünk.?: D-Kérdezte Carlos.
Rajtam kívül mindenkinek tetszett az ötlet , de nagy nehezen én is belementem.
Pörgettünk,és az üveg Ashleyre mutatott. 
-James kívül még tetszik valaki.?-Kérdezte Rebekah a barátnőmet.
-Senki..Csak is ő. -mosolygott Ashley és megcsókolta Jamest.
Carlosnak meg kellet innia 3liter colát.Szegény. :|
Most Loganra mutatott az üveg , és Ashley kérdezett.
Én már előre rettegtem , hogy mit fog kérdezni , mert már jól ismerem őt.
-Ha nem lenne barátnőd és lenne esély rá , hogy összejönnél Jadeval,akkor összejönnél vele.?-kérdezte kíváncsian.Én ránéztem bután a barátnőmre, és azt próbáltam neki sugalni , hogy ezt most minek kellett.?
-Hát..ha lenne esélyem nála és nekem nem lenne barátnőm akkor igen, mert nagyon kedves és szép lány.Bár úgy is tudom,hogy sose lenne nála esélyem..-mondta a tüsis hajú srác.
Nem értem,Logan miért gondolja azt,hogy nem jön be nekem.Ő mindenkinek bejön.
Én nem mondtam semmit , csak mosolyogtam.
Jamesnak 1szál alsógatyába kellett futkosnia 10percig. Nagyon vicces volt.Mikor végzett Ashley megpuszilta őt. 
Most Kendallra került a sor : Kiabáld azt,hogy megettem egy halat, vagy csókold meg Jadet.-Mondta Rebekah.
LOGAN:
Nem szerettem volna,hogy Kendall megcsókolja Jadet. Nem tudom miért , de ez nekem rosszul esne.

Remélem tetszett :)) Pénteken új rész. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése