2012. december 16., vasárnap

Sziasztok. :) 
Itt a 11.rész. 

11.Mit érzel irántam.?

JADE:
Bementünk a lakásba,leültünk az asztalhoz,és ettünk.
Hát Logan anyja sokkal Jobban főz mint Logan. : D
-Na és Hogy ismertétek meg egymást.??-Kérdezte Mrs.Henderson . 
-Hát az úgy volt , hogy  barátnőm már régóta Loganékkal lakik , és megkérdezte , hogy lenne-e kedvem velük lakni. Végülis ennyi :) - Mondtam.-Egyébként nagyon finom az ebéd. :)
Mrs.-Henderson:-Oh..:) És Mond Logan..Neked tetszik Jade.?
Logan:-Anya..Van barátnőm..
Mrs. H. :- Ja igen..Rebekah...
Én:-Ismerik Rebekaht.??
Mrs H.:-Sajnos..Lehet hogy szép , de udvariatlan , és nagyon nagyképű.Jobban örülnék , ha ti lennétek együtt. :)
Én:-Rebekah mindig féltékenykedik.Mikor nincs semmi oka rá..Na jó kicsit van..
Mrs.H:-Miért van.,?
Én:-Háát..Logannal már többször is csókolóztunk , de aztán megbeszéltük ,és barátok maradtunk. :)
Mrs.H:-Pedig ti tényleg szép pá.... -folytatni akarta Mrs.Henderson,de közbe szolt Logan:-Jólvan anya..Hanyagoljuk a témát. 
Mrs.H:-Jólvan.És igazából is vörös a hajad.??
Én:-Igen. :)
Mrs.H.-Nagyon jól áll neked. 
Én:-Köszönöm. :)
-Logan..Én és apád beszélni akarunk veled. -Mondta Mrs.Henderson  , és elmentek a kertbe beszélgetni.
Lehet hogy nem vagyok nekik szimpatikus.?
LOGAN:
Anyámék "elrángattak"Jadetől..Remélem szimpatikus nekik.
-Kicsim.Ez a lány egy főnyeremény..Szép , okos , Kedves , illedelmes.. 
-Tudom anya..De van barátja. Amm sem jövök be neki , és mi csak barátok vagyunk. 
-És komolyan nem tetszik.??
-Nagyon szép lány, de az előbb már elmondtam..van barátja és nem jönnék be neki. 
-Szerintem Hajts rá..-Mondta apa.
Egy kicsit elgondolkoztam rajta  , amit apa  mondott , de aztán megszólaltam. :-NEM..Csak a barátom.-Mondtam , és visszamentem Jadehez. 
JADE:
Miközben vártam Loganéket , oda jött hozzám egy kisgyerek.
-Szia.-Mondta ragyogó szemekkel.
-Szia. :))-Csodálkoztam.
-Mostantóóól te lesszel az angyaloom. -kiabálta és leült mellém.
5Percig csak nézett nagy boci szemekkel. 
-Tesó...Mit csinálasz.?:D-Szólalt meg Logan.
-Ő az angyaloooom.!-Mondta a kisgyerek.
-Bocs tesó  , de ő az enyém.-Mosolygott Logan.
Mikor épp indultunk volna, az a lány , aki a nappaliban volt odajött hozzánk.:-Elrabolhatom őt egy percre!?
-Hát igazából most indulnánk..-Mondta Logan.
-Ez nem kérdés vot. -Mondta az emós lány.
Ő:-Szia..Én Kate vagyok. 
Én:-Szia. Én meg Jade.
Kate:Azért hívtalak félre , mert láttam , hogy neked bejön Logan..És ez fordítva igy van.
Én:-Hát .. nem mondom , hogy nem helyes , de csak a barátom..És honnan tudod , hogy neki tetszek én.,??
talán mondta.??
K:-Hát...Nem..De látszik rajta.Amikor beszélünk a telefonba , akkor is mindig rólad beszél..Persze tagadja, 
hogy bejösz neki , de észrevehető..
É:-De nekem van barátom , neki meg barátnője.., és ha ez nem elég, az ő legjobb barátja az én pasim..
K:-Hát az gáz..Kérdezd meg Logantól , hogy mit érez irántad..Nem nagyon lehet belőle baj.
É:-Értem. :) Na de most már megyünk. Örülök hogy megismerhettelek. :))
K:-Én is. :)
Elköszöntünk Logan szüleitől , és a kistesójától.. 
-De azért méég Láthhattlakk.?-Kérdezte Logan kistesója.
-Nemtudom. :|:)
Beszálltunk a kocsiba  és elindultunk haza.
-Nem is mondtad , hogy van 2tesód. :))-Mondtam.
-Mert nem kérdezted. :) 
-Kate  nagyon jófej. Miért nem mentél oda hozzá.??
-Mert összevesztem vele telefonon..
Mikor hazaértünk, Már nem bírtam és megkérdeztem Logantól :- Logan , te mit érzel irántam.??

Remélem tetszett. :))

2 megjegyzés: