2012. december 9., vasárnap

Sziasztok. :) Itt is a 8.rész. 
Ez most hoszabb lett. 

8.Lényeg hogy boldog legyen
JADE:
-Igen. A nyaralóba. :) -Mondta Logan.
-De hát pont az  előbb beszéltük meg , hogy csak barátok vagyunk ...Se több, se kevesebb.
-Igen..De ez egy baráti meghívás.Namáár...Nagyon jó lesz. : D Gyere el velem.
-Oké. -Mosolyogtam.
Még egy kicsit ott voltunk a sátraknál , összepakoltunk , és mindenki visszament a lakásba.
A Kanapén ültem , amikor Kendall lehuppant mellém.
-Szia Cica. :) Ma van valami Programod.?-Kérdezte , és megcsókolt.
-Igen van neki.. Jön velem a nyaralóba . :) Bocsi..Nem hallgatóztam , csak meghallottam . -Szólalt meg Logan.
-Oh kár..Pedig el akartalak hívni randizni Jade.-Nézett rám szomorúan Kendall.
-Majd máskor. :)-mondtam és megcsókoltam.
-Királylány öltözz , mert mennénk. -Mosolygott Logan.
-Igeniss!!-Mondtam jókedvűen , és felmentem a szobába át öltözni :
Mikor kész lettem , elraktam a táskámba pár ruhát, mert Logan nem mondta,meddig leszünk ott.Laptopot is viszek , mert apummal azt beszéltem meg , hogy este camozunk.
Mikor teljesen kész lettem lementem a nappaliba.
Kendall megcsókolt elköszönés képpen . Sokáig csókolóztunk és Logan megunta:-Jólvan most már menjünk királylány. :)
20Perc múlva már oda is értünk a nyaralóba.
Reméltem , hogy lesz 2 külön  ágy,de nem így lett.1 Franciaágy volt.
-Én a földön alszom. -Mondtam Logannak.
-De hát elférünk ezen 2en is. 
-Igen, de megbeszéltünk valamit.
-Oké.Akkor majd én alszok a földön.  -Mosolygott 
ASHLEY:
-Ti nem vagytok rá kiváncsiak , hogy mit csinálnak most Jadek.?-Kérdeztem a többiektől.
-Ezzel most azt akarod mondani,hogy menjünk oda.?-kérdezte James.
-Menjünk oda!-Szólalt meg Carlos.
-Én benne vagyok.Na és te Kendall.?Jössz.? Csak neked van kocsid..-mondtam.
-Nem szép dolog leskelődni a barátnőm után , mert ez azt jelenti hogy nem bízok benne...De menjünk...
Beültünk a kocsiba, és egy 20 perc múlva ott voltunk a nyaralónál.
Elbujtunk a kertbe,és onnan leskelődtünk.
JADE:
-Szerintem menjünk bele a medencébe. :)-mondta Logan.
-Oké,csak felöltözök. -Felmentem a szobába.Szerencse , hogy hoztam magammal fürdőruhát.Gyorsan átöltöztem kimentem a kertbe.
Logan is már átöltözött, és ott állt a medence mellett.Gondoltam egyet,és belelöktem.
-Nah..Ezt most miért Kellett.?-Kérdezte szomorúan.
-Jól esett. : D
-Várj csak..Mindjárt elkaplak..-Mondta , és kijött a vízből.Kergetett , és amikor megfogott , felvett , és beledobott a vízbe ,aztán utánam  ugrott.Sok ideig a vízben  hülyéskedtünk.Elkezdtünk fázni,és kijöttünk a vízből.
-Majd éhen halok.-Mondta Logan.
-Én is. :) Csináljunk valami kaját.-Felraktam a rizst főzni , és lehuppantam Logan mellé a kanapéra.
-Mesélj magadról valamit. :) Hisz alig ismerlek...-szólalt meg Logan.
-Mit mesélnék.? Csak egy átlagos lány vagyok. 
-Az átlagos jó.-Mosolygott.
-A Te életed olyan jó..Sztár vagy , és mindened megvan..
-Hát..Nem olyan jó sztárnak lenni mint ahogy hiszed..Az én életemből hiányzik a szerelem.
-Szerelem.?De hát ott  van neked Rebekah.
-Igen..Itt van..De kitudja hogy miért van nelem ..Lehet hogy nem is szeret, csak kell neki egy kis hírnév , mint Logan Henderson barátnője.Na de ne rólam beszéljünk , hanem rólad. :)
-Mit mondhatnék..Egy átlagos lány vagyok , aki imádja a big time rusht , szereti a kalandokat , és imád táncolni.  
-Szeretsz táncolni.?:) 
-Szinte az életem volt. 
-De hát ha annyira szereted , akkor miért csak volt.?
-Túl sok volt nekem..Mindig versenyekre jártunk , és soha sem volt szabad időm..Egyébként ott ismerkedtem meg Ashleyvel.Még 5éves korunkba.Azóta barátok vagyunk. :)
-Hát ha versenyekre jártál , akkor jó lehettél. :) És mi van Kendallal.?Szereted őt.?
ASHLEY:
-Hogy kérdezhet Olyat Logan , hogy szeret-e Engem Jade.? -Féltékenykedett Kendall.
-Na és Cica te szeretsz engem.?-Kérdezte tőlem James.?
-Ez olyan mintha azt kérdeznéd, szoktam-e levegőt venni.Alap. -mosolyogtam és megcsókoltam.
-Lécci ne előttem .-Mondta Kendall.
-Bocsi. :| Logan és Jade csak barátok .Ne legyél féltékeny.
-Igazad van..Csak szeretem Jadet , és ez nekem rosszul esik.
JADE:
-Hogyne szeretném.??:)
-Remélem Boldogok lesztek együtt. -Mosolygott Logan.
Ekkor eszembe jutott valami és felkiáltottam :-A KAJA!
Gyorsan odafutottam a tűzhelyhez  és káttam hogy a rizs teljesen elégett.
-Hát...Akkor most mit eszünk.?-Kérdezte Logan nevetve. 
LOGAN:
Mikor azt mondtam Jadenak hogy  "remélem boldogok lesztek együtt" , az úgy is gondoltam. Rosszul esik , hogy együtt van a legjobb barátommal , de nem tudok  mit csinálni.Lényeg hogy boldog legyen , hisz ha ő boldog , én is az vagyok.

Mostantól hosszabb részek lesznek szombaton és pénteken .:)


2 megjegyzés:

  1. Ejj ejj a kis huncutok :)) hallgatózni meg leskelődni nem szép dolog :DD Jó lett :)

    VálaszTörlés