2012. december 29., szombat

Sziasztok. :) 
Meghoztam a 16.részének az 1 részét.
Nem nagyon volt időm átolvasni , átgondolni , mert sok dolgom volt :| , és tegnap Találkoztam Fluorral is. *_*
Adott autógrammot és fotó is van.:d
Na de itt az új rész.Jó olvasást.

16.MENNI FOG!
1/2
1/2
LOGAN:
Oh..Most mit csináljak.?? Véletlenül el kiabáltam magam..
csak néztem és néztem a többieket , akik persze engem néztek..
Hirtelen nem nagyon jutott eszembe semmi magyarázat, csak gyorsan megszólaltam: -Úgy értem..Rebekaht szeretem.
JADE:
Gondoltam..Logan csak barátként tekint rám..de akkor mért csókolt meg.??
Mindegy..ha ő barátnak tekint , én is őt.
Volt már párszor , hogy elgondolkoztam azon , milyen pár lennénk..na de mindegy..Félre kell tennem az érzéseimet Logan iránt.
MENNI FOG!
LOGAN:
Muszáj volt valami hazugságot kitalálnom. nem mondhattam: Jade telesen beléd vagyok esve..Már a legelső találkozásunknál tudtam , hogy nagy helyet fogsz foglalni a szívemben , azonban azt nem gondoltam , hogy ennyire szeretni foglak mint most.

Nem mondhattam ilyet..
De már nem nagyon tudom titkolni , amit iránta érzek.
JAMES:
Még mindig mérges vagyok  Loganra , de már közel sem annyira , mint amikor megtudtam csókolózott Ashleyvel.Akkor legszívesebben le ütöttem volna akkorát neki...Most már nem bántanám Logant.
-Bocsánat..Komolyan többet nem lesz ilyen..Esküszöm..Én még mindig a  barátod akarok maradni. -Mondta Logan.
Nagynehezen kibékültem vele , de ezt az egészet soha nem fogom megbocsátani neki.
ASHLEY:
Annyira elrontottam ezt az egészet..nem kellett volna csókolóznom Logannal..Egyszerűen csak megtörtént..Nem lehet rajta már változtatni.De az a lényeg , hogy én Jamest szeretem senki mást.
Félrehívtam Jamest , hisz ha akarja , ha nem meg kell beszélnünk a dolgokat.
én:-James..Meg kell beszélnünk a dolgokat.
James:Nincs mit megbeszélnünk..
É:De..-Folytatni akartam , de a szavamba vágott.
J:ne..ne kezd  , hogy mennyire megbántál mindent, és hogy mennyire szeretsz..mert ha ez igaz lenne , akkor nem történt volna meg az az egész..
Én nem mondtam semmit , mert nem is nagyon tudtam..A szemeim könnybe lábadtak , és  legszívesebben el ástam volna magam.
Megfordultam , és szomorúan elindultam a konyhából a nappaliba , de ekkor James magához húzott , és megcsókolt.
JAMES:
Túlságosan szeretem ezt a barna hajú lányt ahhoz , hogy elengedjem.
JADE:
Mindenki a nappaliban volt..Kendall és Carlos videó játékozott  , Ashley és James csókolózott  , Logan és én pedig sütöttünk sütit.Bár ha azt sütésnek lehet nevezni..Énekeltünk közbe , és igazából nem is nagyon tudtuk , hogy mit akarunk készíteni.Csak úgy csináltunk valamit.Viszont a végeredmény nem lett rossz.:d
Mindenki odajött a konyhába  , és elkezdte enni azt a sütinek nevezett valamit.
ASHLEY:
Estére már nagyon jó kedvem volt.
Nagyon pörögtem.El akartam menni valakivel korizni.
-Figyeljetek.! Valaki nem jön el velem korizni.?:D-Kérdeztem.
Jade:-Én nem megyek ma sehova..Barca VS Real meccs lesz.HAJRÁ BARCA!
Logan:-Bizony-Bizony.BARCA!
Kendall:-Hagyjátok már..A Real fog nyerni.:d
James:-Álmodozz csak.:D A barca fog.:d
-Nemáár.. Senki se jön el velem.?:|
-Hát ha én senki vagyok.-Szólalt meg Carlos , aki épp a fürdő szobából jött ki , és nem volt rajta póló-
Nagyon jó teste van..
-Azt..Azt hittem te is szereted a focit.
-Persze hogy szeretem , de egyszer kihagyhatom.:D Na öltözz.:d
-hát jó.:) -Felmentem a szobámba  , és felvettem valami laza ruhát.
JADE:
Mikor Ashley és Carlos elmentek , én és Kendall leugrottunk a legközelebbi boltba venni egy-két dolgot az esti foci meccsre.
LOGAN:
Mikor Jade és Kendall visszaért , elkezdődött a meccs.
a fél időnél már elég sokat ittunk.Illetve én nem ittam sokat , csak 1-2 sört.
Egyszercsak Jade megfogta a kezem.

Holnap Hozom a 16.rész 2. felét. :)

5 megjegyzés:

  1. Wááá!!találkoztál Fluorral?de jooo.;D am várom, mit mond Jade Logannek.; ) szupcsi lett

    VálaszTörlés
  2. Bizony bizony.:dd nagyon jó volt.:d köszi.:)

    VálaszTörlés
  3. Big lájk a 15. résznek, és ennek is! :D Megint egy idegtépő befejezés :P Várom a következőt! ^^

    VálaszTörlés