2012. december 15., szombat

Sziasztok. :) Itt a 10.rész.
Remélem tetszeni fog. :)

10.Szép pár lennétek. 

JADE:
-Szerintem most már Aludni kéne.-mondta Logan.
-Igen.:)
Felmentünk a szobába és én befeküdtem az ágyba,Logan meg a földre.
ASHLEY:
-Már menjünk..Késő van.-Ásítottam egy nagyot.
-Csak én tudok vezetni , és ilyenkor már nem járnak buszok.Akkor megyünk amikor mondom!-Jelentette ki Kendall.
-Ajh....
JADE:
-Jajj gyere már fel az ágyra. : D-Mondtam Logannak,hisz megsajnáltam.
-Oké.:d-Felém fordult, és nézett.-Jó éjszakát királylány. :))
-Miért hívsz mindig így.?
-Mert olyan szép vagy mint egy királylány. :)
Én nem mondtam semmit , csak elfordultam. 
ASHLEY:
Kendall nagy nehezen  beleegyezett , hogy hazamenjünk.
A Kocsiban nagyon álmos voltam , szóval odabújtam Jameshez és elbólintottam.
Arra keltem fel , hogy Kendall kiabál , hogy mennyire nem bízik meg Jadeban.
-Figyelj ..Nincs okod aggódni..Csak barátok.-mondtam kómásan.-Loganban sem bízol meg.??Hisz a legjobb barátod..
-Hááát...de megkérdezte Jadetől ,hogy szeret-e engem..és nagyon úgy tűnik hogy tetszik neki , hisz királylánynak hívja.Sőt még maga is mondta , hogy szép Jade.
-Csak barátok..Nyugi..
-Igazad van..Kicsit le kéne nyugodnom..csak tudod szeretem Jadet.
-Megértem. :))
Mikor visszaértünk a lakásba megfürödtem , és elmentem aludni Jamessal.
JADE:
Reggel mikor felébredtem Logan már nem volt mellettem.
Kimentem a konyhába , és már ott várt  a kész reggeli. 
-Jóreggelt királylány.Csináltam neked egy kis reggelit. -Mosolygott Logan.
-Neked is.De kedves vagy. :)
Le ültem az asztalhoz , és elkezdtem enni a reggelit.
-Szívből készítettem.-Mondta Logan.
Nem is tudom pontosan mit ettem , és hát nem volt valami finom , de a lényeg hogy szívből készült.
-Ma tudod hova megyünk.??
-Na.?: D
-A Szüleimhez.:)
Mikor ezt kimondta Logan , megakadt a kaja a számban.
-Hogy hova.??
-Jóé hallottad. A Szüleimhez. :))
-De...Mi csak barátok vagyunk..Általában azokat szokás bemutatni szülőknek akit szeretünk..
-Én szeretlek mint barát.-Mondta Logan és megölelt. -Öltözz királylány mert megyünk. :)
Bementem a szobába átöltözni .. még jó   , hogy hogy hoztam egy  egybe ruhát.
Gyorsan átöltöztem és kisminkeltem magam. 
Felkötöttem a hajamat, és lementem Loganhoz.
Nem nagyon éreztem ebben a ruhában  jól magam..Nem nagyon az én stílusom , de az a lényeg , hogy Logan szüleinek tetszen. 
-Mi ez a ruha.??Menny fel és öltözz át. -Mondta Logan.
-Nem..Ez nekem tetszik. -Jelentettem ki , de közben nagyon nem tetszett.
-Aha..Ezt nem veszem be.Azt akarom , hogy a szüleim olyannak lássanak aki vagy .:) Egy laza szép kedves lányak.Na és most meny fel , és öltözz át. :)
-Hát okéé.-Mondtam , felmentem a szobába, kibontottam a hajamat , és felvettem egy olyan ruhát, ami nekem tetszik. :
Mikor lementem Logan azt mondta: -Máris jobb. :))
Beültünk a kocsiba, és elindultunk .. KB 10perc múlva megérkeztünk.
-Szép ház. :)-Mondtam. 
-Amikor még nem volt a BTR itt laktam. :)
LOGAN:
Becsöngettünk a szüleimhez , és mikor kinyitották az ajtót nagyon megörültek nekem. 
-Logan. De rég láttalak.-Mondta anya , és megölelt. 
-Sziasztok.:)Gondoltam meglátogatlak titeket. 
-Hát azt jól tetted. És te kivagy Kedvesem.??Talán Logan barátnője.?-Fordult anya Jade felé.
-Nem anya .. Nem a barátnőm..Csak barát. 
-Nagykár. Pedig nagyon szép lány. :)
-Köszönöm asszonyom. -Mosolygott Jade.
Anya:-Remélem éhesek vagytok.:)
Apa:-Én már nagyon. 
Mikor épp indultunk be , anya azt súgta nekem : Szép pár lennétek.

1 megjegyzés: