2012. december 14., péntek

Sziasztok. :)Meghoztam az új részt .:)

9.De azért megölelsz.?: DD

JADE:
-Na és akkor most mit fogunk enni.?-Kérdeztem Logantól.
-Szereted a Pizzát.?:dd
-Ki nem szereti.?:d
-Hát..Mondjuk James..Sose enné meg.Semmi áron.
-Ashley imádja.:d Szerintem ő és James szép pár.Nagyon szeretik egymást.
-Igen.már kb fél éve együtt vannak.
-És te meg Rebekah.?:)
-2Hónapja....Na de akkor kérsz pizzát.?:)- terelte a szót Logan.
-Persze. :D
-Milyet.??
-Összeset szeretem .
Logan rendelt , és amíg ki nem jött a pizza addig ps-eztünk.Persze hogy én nyertem:dd
Amikor tesómmal játszok , akkor is mindig én nyerek..:d
ASHLEY:
Mikor leskelődtünk , James oda szólt hozzám..:Ha választanod kéne , hogy egy óriási pizza , vagy én kit választanál.?:)
-Hát ez könnyű...a Pizzát. : D -Mondtam.. James nem szomorodott el , és ilyet szólt. : Tudom hogy csak vicceltél.-És  megcsókolt.
-KHM...Léccives..
-Oké , többször nem csókolózunk előtted .. CSAK MOST. : DD  -Mondta James és megint megcsókolt.
JADE:
Végre megjött a kaja..Már majdnem Éhen Haltunk. ...
Fizettünk , és befaltuk az egészet, de előtte csináltunk egy képet .Logan a feje elé tette a pizzás dobozt, én meg pizzát a kezemben fogva pózoltam.
Mikor megvacsoráztunk , Megfürödtem , és utánam jött Logan.
Mivel megbeszéltem apával, hogy ma Camozunk , ezért elővettem a laptopot..
Mikor bejelentkeztem apa már is hívott camozni.
-Szia. Kicsim..:))
-Szia Apu..De rég láttalak. :)
-Hiányoztál..Minden rendben veletek.??
-Persze .:) Jól megvagyok.
Logan épp kijött a fürdőszobából , és lehuppant mellém a kanapéra.-Mit csinálsz királylány.?:d- kérdezte.
Mikor meglátta a laptopot komoly arcot vágott és köszönt apának :-Jónapot. :)
-Ti most....-Folytatni akarta apa , de közbe vágtam.
-Nem apa..Nem járunk..
-Akkor jó.
-Csak barátok vagyunk. :) Apa..Te a szobámba vagy.??
-Igen kicsim...Sosem engedsz be.,de már értem miért. :d - mondta és a Laptopot a falamhoz fordította  a poszterek felé.
Nagyon ciki volt , mert az összes poszteren Logan volt. 
Ránéztem Loganra , aki csak mosolygott. 
-Jólvan kicsim..Most megyek ...majd még beszélünk.-mondta apa. 
-Oké . :) Szia szeretlek. 
-Én is téged.Ja és szépfiú..Vigyázz a lányomra. :dd 
-Meglesz. -Kacsintott Logan.
-Szóval neked én voltam a kedvenced a Big Time Rushból.?:)Nem is Kendall.?
-Csak is te. -Mosolyogtam.-Hug me.??Ez most komoly.?: D-Próbáltam elterelni a témát a "kedvenc" témáról. A Pólójára az volt írva hogy Hug Me.
-Ezt a pólót találtam itt. De azért megölelsz.?: DD
Én nem mondtam semmit csak megöleltem,De aztán megszólaltam:-Még most is te vagy a kedvenc. :))-mondtam , és megpusziltam.
ASHLEY:
-Tényleg ő volt a kedvence.?-kérdezte tőlem Kendall.
-Igen. :||
-És neked cica ki volt a kedvenced.?:d-Kérdezte tőlem James. 
-Te , és te is maradsz.-Mondtam , és megcsókoltam.
Leskelődtünk be az ablakon , és láttuk hogy Jade megöleli Logant.
-ölelkeznek.?Ezt nem hiszem el..-Háborgott Kendall.
Hallottuk hogy Jade azt mondja , hogy még mindig Logan a kedvence , és megpuszilja.
-KÉSZ! VÉGE! ENNYI VOLT!-Mondta Kendall.
-Figyelj...Ez csak egy baráti puszi és ölelés.-Szólalt meg Carlos.
-És mi az hogy Még mindig ő a kedvence.??
-Gondolom mint barát..Te pedig neki a szerelme vagy.
Nagynehezen lenyugtattuk Kendallt.
JADE:
Persze ez az egész csak egy baráti ölelés és puszi volt.
-Hogy  érted hogy most is én vagyok a kedvenced , amikor Kendallal jársz.??-Kérdezte Logan.
-Hát...Az igaz barát fontosabb mint bármi szerelem. :))


Ez a rész most nem lett valami jó . :|| HOLNAP ÚJ. :)

2 megjegyzés: