2012. december 27., csütörtök

Sziasztok. :) meghoztam a 15.részt. :)
(Ez az egyik kedvenc részem)

15.HOGY MI?

JADE:
Reggel mikor felébredtem már nem a kanapén, hanem az ágyamba feküdtem.
Valamiért úgy Keltem fel , hogy nagyon jó Kedvem volt.
Kipattantam az ágyból , és izom hangerővel benyomtam a telefonomon a Windows Down-t.
ASHLEY:
A Fiúk ültek a kanapén , én pedig csináltam a reggelit nekik.
Mint a kis ovisok..De James megígérte , ha finom lesz a kaja , kapok tőle egy csókolt.
Nem vagyok valami konyhatündér , de most össze kell szednem magam , mert lehet , hogy Jamessal ez az utolsó csókunk lesz.
-Jade még alszik .?-Mikor Logan ezt kimondta, Hallottuk a Windows Down-t Jade szobájából.
Az összes fiú egyszerre mondta:-Nem alszik.
-Na jó akkor én most felmegyek hozzá.-Mondta Logan.
-Most én szeretnék beszélni vele ha nem baj. Addig ti egyetek , mert már kész van a kaja.:D
JADE:
Táncoltam a Windows Downra és egyszercsak kopog valaki...Ashley volt.
-Sziia.Gyere táncolj velem..:D-mondtam jókedvűen.
Ő kikapcsolta a zenét és megszólalt:-Beszélni szeretnék veled.-A hangja nagyon komoly volt.
El nem tudtam képzelni hogy mit akar.
A:-Najóó..Figyelj..egyszerűen csak kimondom..Én ..Én csókolóztam Logannal.
É:-HOGY MI?-Teljesen lemerevedtem.:-Normális vagy.?
A:-Nem azért mondtam el , hogy leordibáld a fejem..
É:-Gratulálok.A Jókedvemet sikerült elrontanod..-Mondtam , és lementem a nappaliba.
Tisztára ideges voltam..Majdnem szétrobbantam..
-Mi a baj Jade.?Összevesztetek Ashleyvel.?-Kérdezte Carlos.
-Nem is értem miért vagy ennyire kiakadva..ha jól emlékszem , te is ugyan ezt csináltad..-kiabálta Ashley.
-Nem érdekel...csinálj amit akarsz..-Mondtam tiszta idegesen.
-Meg is kaptam a választ..-Mondta Carlos.
JAMES:
A lányok veszekednek..Ilyenkor jobb nem beleszólni a vitába..
-Lányok ..Mi most kimegyünk az udvarra...-Mondtam és becsuktam az ajtót.
JADE:
-De miért vagy ennyire mérges.?Hisz nem is a pasid..
-Lehet , De ő Legjobb fiú barátom , és rosszul esik ha az állítólagos legjobb barátnőm csókolgatja..
-Érzel valamit Logan iránt.??
-Most nem erről van szó...
-De...Pont erről van szó..Azért vagy ennyire kiakadva..
-Ez hülyeség...Nem érzek semmit Logan iránt, csak egyszerűen rosszul esik..
LOGAN:
-Na Logan..Tetszik neked Jade.?-Kérdezte tőlem James.
-Nem..-Mondtam,de igazából én sem tudom mit érzek pontosan..vagy tudom ,de még magamnak sem merem bevallani.
-Nemááár...Ezer éve ismerlek , és tudom mikor mondasz igazat , és mikor nem..
-Najó..Igen..Tetszik..Hogy kimondtam mi lett más.??Ugyanúgy Kendallal van együtt és őt szereti..
-Ne add fel..Küzdj érte..
-De nem tudok mit csinálni..Ha elmondom neki, akkor Jade még barátságot sem akar tőlem..
-Akkor csak csókold meg..
-Tegnap  megcsókoltam..És mi lett.?Összevesztünk..
-De végülis kibékültetek.
-Igaz..De nem érdekel.. Nekem Rebekah a barátnőm és őt szeretem.
JADE:
-Bocsánatot kérek mindenért..Nem szeretnék veled veszekedni, csak ez az egész nekem nagyon rosszul esik.-Mondtam és megöleltem Ashleyt.-És elmondod Jamesnak.?Ne feledd : Egy kapcsolat semmit sem ér őszinteség nélkül.
-Még nem tudom Jade..
-És,És ez az egész mikor történt.??-Kérdeztem dadogva.
-Tegnap előtt mikor ti összevesztetek..NAJÓ FIÚK MOST MÁR BEJÖHETTEK.-Ordibálta nagyon hangosan Ashley.
Mivel nem hallották meg , kimentünk nekik szólni.
-Most már Jöhettek. :)
ASHLEY:
-Nagyon finom volt a reggeli baba.:)-Mosolygott James , és megcsókolt.
Csak csókolóztunk és csókolóztunk..Mert én már tudom , hogy talán ez lesz az utolsó.
Erőt szedtem magamon , és elkezdtem:-Figyelj James..El kell mondanom neked valamit..Az van , hogy én ...én.. csókolóztam Logannal.
JAMES:
Mikor Ashley elmondta, hogy csókolózott Logannal  , olyan mérges lettem , hogy azt nem lehet elmondani.
A Barátom csókolózik a barátnőmel.??
Odamentem Loganhoz meglöktem , közben azt mondtam: - Ezt  nem hiszem el..Kint beszélgettünk a szerelmi ügyekről , és te egy szóval sem mondtad , hogy csókolóztál a barátnőmmel..
Leglább mondhattál volna annyit hogy : -Bocs haver..Csókolóztam a csajoddal bocs..
-Bocsánat..Tényleg nagyon-nagyon sajnálom..Szomorú voltam , és Ashley meg akart vigasztalni , és egyszer csak megtörtént..
-Jó kis vigasztalás.-Mondtam , és megint meglöktem Logant.
LOGAN:
Nem tudom miért, de mérges lettem. Egyszer csak megszólaltam: - ÉN NEM SZERETEM ASHLEYT..ÉN JADET SZERETEM...

Szombaton új rész. :)

1 megjegyzés: