2012. december 24., hétfő

Sziiasztok. :))
itt a megígért rész. :)

14.Szerintem nem vagy  hisztis kis csaj.

JADE:
-Nem a te hibád.-Mondtam.
-Dehogynem..én csókoltalak meg..Többé sosem csinálok ilyet,csak könyörgöm bocsáss meg..
-Sétáljunk egyet..-Mondtam.
Kimentünk a tengerpartra és ott sétáltunk.
-Figyelj Jade ...Én..Nem is tudom miért , de ...-Folytatni akarta , de közbeszóltam:-Megbocsátok. :)
Ő  csak elmosolyodott  , és megölelt.
-Akkor ma eljössz velem valahova.?: D
-Persze. : DD
LOGAN:
Nagyon boldog vagyok , hogy Jade megbocsátott.
Egyszercsak csörög a telefonom.. Rebekah hívott.
-Szia. :)-Vettem fel a telefont.
-Szia szerelmem.Rég láttalak.Ma átmehetek.?
-Ha akarsz. :))
-Akarok.Akkor mindjárt ott is vagyok. -Mondta és letette a telefont.
Már rég nem láttam Rebekaht, de nem is nagyon gondoltam rá.
Talán már nem szeretem.??
-Most vissza kell mennem .Mindjárt jön Rebekah..-Mondtam.
-Megyek veled  .:)
Mikor haza értünk a barátnőm már nálunk volt.
-Sziaaaa.-Kiabálta , és agyon csókolgatott.-Nagyon hiányoztál.-Folytatta.
-Te is nekem.:)-Mondtam. De az az igazság , hogy egyáltalán nem hiányzott.
Hogy mondom el neki , hogy megcsókoltam Jadet.?
Vagy egyáltalán elmondjam.?
El kell neki mondanom. A Barátnőm..nem hazudhatok neki..
-Rebekah el kell neked mondanom valamit..Tegnap ...hát.öö-motyogtam..
-Ha Jaderől van szó , nem érdekel..-Mondta , és megcsókolt..
-De ezt tudnod kell.
-Nem..Nem kell..Nem érdekel..Csak veled akarok lenni.
JADE:
Logan és Rebekah elmentek sétálni.
Én nagyon unatkoztam , ezért leültem a kanapéra meccset nézni.
Tudom , hogy a meccs nézés kicsit fiús , de én akkor is szeretem.
Egyszercsak lehuppan mellém Kendall .-Cica ma menjünk el randizni . : D-Mondta, és egy puszit nyomott az arcomra.
-Már megbeszéltem Logannal , hogy elmegyünk valahova..Majd holnap.?:D
-Nem jó .:||
KENDALL:
Már annyira elegem van , hogy Jade mindig Logannal van.
A Csók után , én már mindent kinézek a "legjobb barátomból"
A Régi bizalom ami volt közöttünk elmúlt..
JADE:
-Okéé.Akkor ma veled megyek. :)
-Okés. : D-Mondta Kendall és megcsókolt.
Egyszercsak bejön az ajtón Logan..
-Királylány.Öltözz.: D-Mosolygott .
Én és  Kendall abbahagytuk a csókolózást , és odamentem Loganhoz..
-Bocsi , de Kendall elhívott randizni.. :|
-Megértem. :\-Mondta szomorúan..
Legszivesebben nem is mennék senkivel sehova..
Egyszercsak elkiabáltam magam :-Nem megyek senkivel sehova.
-Mikor ezt kimondtam felfutottam a szobámba , és bezártam az ajtót.
Egyedül kell lennem egy kicsit...
Úgy érzem , lassan el kell döntenem , hogy barát kell  , vagy szerelem..
Talán egy kicsi érzelmet táplálok Logan iránt.,Hisz rosszul esik , ha Rebekahval csókolózik  , és a csókunkat is élveztem..De itt van Kendall..Ő nagyon aranyos , és kedves...
Áh..Még nem állok készen arra  , hogy döntsek... barátság..vagy szerelem.
Egyszercsak kopog valaki az ajtón..Pontosítva valakik kopognak az ajtón.
Logan és Kendall.
-Fiúk..Értem okéé.-Mondtam , és kirohantam a szobából a kertbe.
Leültem a medence mellé , és szomorkodtam.
Őszintén magam sem tudom hogy miért..És azt se tudom , miért nem akarok a fiúkkal beszélni.
Kicsit át kell gondolnom a dolgokat.
-Hé csajszi...Mi volt ez a cirkusz.??-Kérdezte Carlos , és leült mellém.
Tudom hogy nem akar megbántani , meg ilyenek , dehát ő Carlos...mindig kimondja amit gondol.
-Hát..Nem is tudom..Sok érzelem kavarog bennem..
-Akarsz beszélni róla.?:)
-Hát..Najó..Ugye volt az a csók ügy Logannal..és kibékültünk , és elhívott valahova mint barát , de Kendall meg randizni hívott.És nem tudom kivel hova menjek ,ezért inkább itthon maradok..
Istenem...Annyira elegem van..Nem akarom elrontani kettőjük barátságát..
-Én nem úgy ismertelek meg , hogy nyávergós kislány vagy...: D Te egy kedves , mosolygós , életvidám csaj vagy..Nem egy hisztérika..Nem egy...-Oké Carlos értem . : D-Vágtam a szavába.
Rá ilyenért nem lehet haragudni. Ő ilyen és kész.
-Najóó..Menjünk be. :)-mondtam.
LOGAN:
Hát igen..Jade nem akar velünk beszélni se...Nem tudom  , hogy miért , de valahol mégis megértem..
Ültem a nappaliba a kanapén , amikor bejön az ajtón Jade.
-Kendall ..-Kiabálta.
-Itt vagyok cica. : D
JADE:
-Figyeljetek..Én mind kettőtöket szeretlek.Egyikőtöket mint barát, másikótokat jobban..
És ez most nekem kicsit sok..Tudom azt gondoljátok , hogy hisztis kis csaj vagyok , de ....-Folytatni akartam  , de Kendall odajött hozzám és megcsókolt.-Baba , én így szeretlek .-Mondta és megint megcsókolt.
-Most megfürdök , aztán jövök. :) -mondtam.
ASHLEY:
Jadenak már reggel óta el akarok mondani valamit, de nem volt olyan állapotban , hogy még egy terhet rá zúdítsak..
JADE:
Mikor megfürödtem , úgy döntöttem , hogy inkább a nappaliban alszom..
A Telefonomon hallgattam a windows downt , egyszercsak jött egy üzenet..Logantól.
Az állt benne:
Királylány! Szerintem nem vagy hisztis kis csaj. Csak néha túl sok a teher , és nem nagyon tudod feldolgozni.:)

Sokan azt gondolják , butaság így irogatni , hogy itt van tőlem 5méterre , de szerintem nagyon cuki. :)
Én egy ♥ írtam neki vissza.
Leraktam a telefont  , és elaludtam.

Remélem tetszett. :)
Kövi rész csütörtökön és szombaton lesz. 
BOLDOG KARÁCSONYT.

2 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt! :D
    Hm...egyre csavarosabb :)
    Legyen már csütörtök! :))

    VálaszTörlés