2012. december 22., szombat

Sziasztok. :) Kövi rész. :)

13.Nem vagyok játékszer.

ASHLEY:
-Srácok..Gyorsan még Jade előtt haza kéne érni..SIESSÜNK!-Mondtam , és gyorsan beszáltunk a kocsiba.
LOGAN:
Ezt nem hiszem el..Hogy lehettem ennyire hülye.?? Miért csókoltam meg.?
Áh már kár is ezen gondolkoznom.. Megtettem és kész..
Gyorsan összepakoltam a cuccainkat  és bezártam az ajtókat , utána már ültem is be a kocsiba , és siettem haza.
JADE:
Mikor haza értem , láttam , hogy a többiek nincsenek itthon.
Leültem a kanapéra  , és csak sírtam és sírtam..
Egyáltalán miért csókoltam vissza...Miért nem húztam el magam.??
És ő egyáltalán miért csókolt meg.?
ASHLEY:
Mikor beléptünk az ajtón , Jade már ott volt.. Most magyarázkodhatunk ...
Észrevettem  , hogy sír.Bár próbálta takarni.
-Mibaj.??Te sírsz.??-Kérdezte James tőle.
-Nem..Csak volt Logannál egy macska..-Mondta Jade.
Ezt nem hiszem el ..a legjobb barátnőm hazudik nekem..
Mi mindig mindent elmondtunk egymásnak..Most meg egyszerűen a szemembe hazudik..
-Ahha ..Macska..-Mosolyodott el Carlos.. James gyorsan fejbe vágta , és a sisakos srác már is tudta mi a dörgés.
JADE:
Valamit ki kellett találnom..Nem akartam , hogy rájöjjenek..
Nem tudom hogy fogom Kendallnak elmondani ezt az egészet..
-Ha nem haragszotok , most felmegyek egy kicsit  szobámba..-Mondtam , és felfutottam az emeletre.
Bementem a szobába, és bezártam az ajtót.
És még mindig sírtam megállás nélkül..
Miért.??Miért volt ez az egész.??Én nem vagyok játékszer.Velem nem lehet játszadozni..
Magamra is nagyon mérges vagyok , hiszen élveztem a csókot..Élveztem , és ez a legrosszabb.
Egyszer csak kopognak az ajtón.
-Bejöhetek.??-Kérdezte Ashley.
-Gyere.-Mondtam , gyorsan letöröltem a könnyeimet , és kinyitottam az ajtót.
A:-Na halljam az igazságot..
É:Nincs mit mondanom..-Folytatni akartam , de a szavamba vágott.:-Ott voltam Jade..Láttam , hallottam mindent, és Kendall is.
Én ekkor elkezdtem sírni..,és nagynehezen megszólaltam:-Kendall nem bízott meg bennem..
-Hééé...Volt is rá oka..Hisz csókolóztatok...Ő nagyon szeret téged..Szerintem menj le , és kérj tőle bocsánatot.
-Okéé..Igazad van. :) Megyek is..-Mikor kinyitottam az ajtót Ashley megszólalt:Ezentúl mindent mondj el nekem..ÉRTETTED.??MINDENT.-Mosolygott és megölelt.
-Úgy lesz. :)
Lementem a nappaliba , és ott volt Kendall.
Odamentem hozzá és nagy nehezen neki kezdtem. :-Kendall..Én nagyon , nagyon...-Folytatni akartam , de megcsókolt.
-Akkor megbocsáltasz kérdeztem ,amkor vége lett a csókunknak.
-Ez vajon mit jelent.?-Kérdezte és megint megcsókolt.
Ekkor Logan jött be az ajtón..
-Jade..Én tényleg nagyon sajnálom..Könyörgöm hallgass meg.-Kiabálta nekem.
Én felfutottam a lépcsőn és azt mondtam:-Nem érdekelnek a kifogásaid ..Hagyj békén..-Gyorsan befutottam a fürdőszobába, leültem a földre , és megint sírtam.
LOGAN:
Fel akartam menni Jadehoz , de a lépcsőnél Kendall megállított.
-Nem akar látni..És énsem..-Mondta.
-Jajj téged meg ki kérdezett..?? -Mondtam , mire ő meglökött.
 Én nem akartam balhét , ezért felfutottam Jadehez..
JADE:
Logan dörömbölt az ajtón, és közben azt mondta: -Jade könyörgöm hallgass meg..Nagyon sajnálom..
Többet sohasem csinálok ilyet , csak bocsálts meg..
Olyan nehéz volt megállni , hogy ki ne nyissam az ajtót , és meg ne öleljem.
LOGAN:
Áh..Nincs értelme kopogni..Jade soha nem fogja nekem megbocsáltani amit tettem..
Leültem a fürdőszoba ajtaja mellé, és el nem mozdultam onnan.
ASHLEY:
Este volt már..,Én és James már aludtunk,és szerintem mindenki más.
Felkeltem , mert éhes lettem..
le akartam menni a konyhába, sötét volt és elbotlottam valamiben..vagyis inkább valakiben.
Loganban.Ott ült a fürdőszoba ajtó elött vagyis inkább aludt.
-Oh bocsi..-Mondtam.-Te mit keresel itt.?-Kérdeztem.
-Hát..
JADE:
Reggel felébredtem a fürdőszobába.
Gyorsan átöltöztem abba ruhába, ami épp a fürdőbe van. :  
Mikor kimentem , láttam hogy Logan ott fekszik az ajtó mellett.Épp aludt. A hangra ahogy kijöttem felkelt..                                                                 -Jade..Nagyon nagyon sajnálom.Könyörgöm bocsáss meg..
Remélem tetszett. :) Karácsonykor felrakok még egyet. :) 

4 megjegyzés:

  1. Szupcsi lett ;) és legyen meg a karácsonyi ajándékom (kövi rész) xD

    VálaszTörlés
  2. ha hosszú a kövi akkor jó :D juujj, várom! :)
    Édi volt Logantől, hogy ott maradt ^^

    VálaszTörlés