2012. december 3., hétfő

Sziasztok.:)) Úgy gondoltam,szombat elött is teszek fel még 1 részt.:) Kicsit rövidebb lesz, mert telóról írom.

 5.SEGÍTSÉG!SEGÍTSÍG! 
JADE:
 Kendall nem is gondolkozott hogy mit válasszon , és megcsókolt. Nagyon meglepődtem, mert acsak el kelletnvolna kiabálnia magát, hogy halat evett, de ehelyett inkább megcsókolt.
 LOGAN:
 Csak néztem nagyokat amikor Kendall meg csókolta Jadet.Valamiért rosszul esett. Ez után még játszottunk kicsit.Nekem meg kellett ennem egy bogarat hála Carlosnak. ,Soha többé nem kóstolok meg ízelt lábú állatot.fuh..Szegény Jadenak és Ashleynek meg kellett puszilnia egymást szájon. Mikor vége lett a tett vagy őszintének, akkor kezdődött igazán a buli.A többiek nagyon berúgtak kivéve én és Jade.Még mindig nem tudom, hogy miért csókoltam meg 2x is őt. Lehet hogy érzek valamit iránta.??Áh.. Dehogy is. Ő nagyon szép lány, de egyébként sem jövök be neki, és ő csak barátként tekint engem. 
JADE:
 A fiúk elkezdtek sütni valami kaját,engem meg addig Ashley félrehívott.-Menjünk el beszélgetni egy kicsit.-mondta. Mikor épp indultunk Logan megszólal:-hova mentek.? -Hát csak az erdőbe kicsit beszélgetni.-mondtam. -De vigyázzatok mát sötet van. -Miért, ha eltünnék hiányoznék.?-kérdeztem mosolyogva. -Nagyon királylány.;) Ashleyvel mentünk beljebb az erdőbe,és beszélgettünk.:-tudom hogy neked tetszik Logan.-mosolygott. -nem.-jelentettem ki. -Jajj ne már.. Csókolóztatok már és látom köztetek ezt a kis szikrát. -Jó.. Tegyük fel hogy tetszik..-folytatni akartam,de közbe szólt, vagy is kiabált.:-tudtam én.:dd -Mondom tegYük fel.nem mondtam hogy tetszik.De ha még is tetszene,az nem változtatna semmin,mert van barátnője..De most beszéljünk rólad és Jamesről..-tereltem a témát. -Nagyon jól megvagyunk..Nagyon szeretem őt. Úgy úrzem nagyon szerencsés vagyok.:))-mondta a tök szerelmes lány. -Na mostmár vissza kéne menni. -Aha..de hol is vagyunk.?-kérdezte megszeppenve a barátnőm. -E-Eltévedtünk..-jelentettem ki dadogva.És folytattam:-Szerintem kiabáljunk.. -Jó ötlet! -Mondta Ashley, és mind 2en elkezdtünk nagyonn hangosan kiabálni:-SEGÍTSÉG!SEGÍTSÉG! 
LOGAN:
 Már vagy egy órája elmentek a lányok.Kezdek kicsit aggódni -James. te nem aggódsz Jadek miatt.?-kérdeztem. -Nyugi haver..Meglátod hamarosan itt lesznek.-mondta tök nyugodtan. Eltelt fél óra és a lányok még mindig nem jöttek meg. -Bármit mondassz James én most Jadek után megyek. -Ne..ne menj Logie.Maradj itt velem.-mondta Rebekah. -Akkor is utánuk megyek..-jelentettem ki,és beljebb mentem az erdőbe. 
JADE:
 Már 1órája csak kiabáltunk a barátnőmmel.Egyszer csak hallok egy hangot:-Itt vagyok.-Logan volt az. Oda futottam hozzá és megöleltem. Ekkor ezt mondta nekem:-többet ilyet ne csinálj. Logan megjegyezte az utat,így vissza tudtunk menni a többiekhez. Kicsit később már ment is a buli.Én nesokat ittam,és nem éreztem túl jól magam a bulin. Kavarogtak bennem az érzések.Mikor épp beszélgettem Carlossal, Kendall odajött hozzám,és félrehívott.-Jade.te nagyon szép lány vagy, és te nekem nagyon tetszel.-mondta és megcsókolt.Nagyon meglepődtem, hogy kendallnak ttszem.Mikor már este volt, Mindannyian bementünk a saját sátrunkba aludni. Logan lát ta, hogy fázok, és átölelt.Nem húztam el magam,nem is tudom hogy miért. 
LOGAN:
 Mikor este megébredtem, azt vettem észre, hogy Jade nincs a sátorba.Nehezen felkeltem hogy megnézzem merre bóklászik.

2 megjegyzés:

  1. Tetsziiik! :D kiváncsi vagyok a következményekre :)
    Szombatig még sok vaaan :/ :P várom a következőt :$

    VálaszTörlés
  2. Pénteken lesz új rész meg szombaton is.:) örülök hogy tetszik.:))

    VálaszTörlés