2012. december 8., szombat

Sziasztok. :) 
Itt a 7.rész. : D
7.Lehet hogy érzek iránta valamit.?
JADE:
Már majdnem össze ért a szánk , de ekkor ....Csipogott a mikró , mert kipattogott a Popcorn.
Nagyon ciki volt.
LOGAN:
Ha nem csipogott volna a mikró,akkor biztos hogy megcsókoltam volna Jadet.
De nem így lett..és jobban belegondolva jó hogy nem így lett.Nagyon jó lett volna Jadeval csókolózni, de hát nekem ott van Rebekah.Tuti hogy nem kaptam volna tőle még 1 esélyt. 
JADE:
Logannal megnéztük a romantikus filmet.Hát.Hát.. kicsit furcsa volt..A Film arról szólt, hogy egy fiú szerelmes egy lányba,de a lánynak barátja van.És a fiú már nem bírta és éget akart vetni az életének..A végén persze HappyEnd lett.
-De egy szerelemnek nem mindig Happy a vége..-mondtam Logannak.
-Hát ha tényleg tiszta szívből szeretik egymást , és nem engedik hogy közéjük álljon bármi is , akkor tényleg Happy a vége.
-De vannak olyan fiúk akik feladják...Nem küzdenek..
-Hát...Igazad van..De  ha tényleg szereti a lányt, akkor nem adja fel .. Hanem küzd..
-Ez is igaz. :) - Na de most már aludjunk.
Nem is tudom miért, de átöleltem , és úgy Aludtam el..
Lehet, hogy érzek iránta valamit.?? Kérdeztem magamtól. 
Áh...Az képtelenség..ő csak barát.
Reggel mikor felébredtünk , gyorsan átöltöztünk a pizsamából . Mivel a tegnapi ruhák nem száradtak meg, újat vettünk fel.
Gyorsan visszasiettünk a sátrakhoz, és reméltük , hogy még a többiek nem keltek fel.
De tévedtünk.Már mindenki ébren volt.
-Hát ti hol voltatok.?-Kérdezte Carlos.
-Háát..Csak..-motyogtam.
-Ö..Elmentünk sétálni.-Vágta rá gyorsan Logan.
-Értem..És miért van rajtatok más ruha.??-Kérdezte Carlitos.Erről teljesen elfeledkeztem  .Gyorsan mondtam valamit:-Megbeszéltük hogy hozunk magunkkal. :)
-Jade!-Kiabált Kendall.
-Igen.?
-Gyere kicsit ide. -Nem tudtam mit szeretne , hát odamentem hozzá.
-Nekem te nagyon tetszel.-Mondta és megcsókolt.
LOGAN:
Kerestem Jadet , mert mondani szerettem volna neki valamit.
Láttam hogy Kendallel kézen fogva jönnek a sátorokhoz.
Nem mondom hogy jól esett látni őket együtt , de örülök ha Boldogok.
JADE:
-Ashley.Beszélnünk kell.-kiabáltam.
-Most nem érek rá.-Mondta és megcsókolta Jamest.
-Oh dehogynem!-Mondtam , és elhúztam Jamestől.
-Nah ezt most minek kellett.?-Kérdezte.
Mentünk egyre jobban beljebb az erdőbe , és ekkor már nem bírtam és mindent elmondtam neki. :-Igazad volt.Tényleg van egy szikra Logan és köztem. Tegnap átölelt meg én is őt , és majdnem csókolóztunk.És ha nem pattogott volna ki az a hülye popcorn, akkor már meg is történt volna a csók.De közben azt hiszem összejöttem Kendallal.Szerinted mit csináljak.?-Ömlöttek belőlem a szavak.
-Mond meg Logannak , hogy ezt a kis "Játékot" fejezzétek be.
-De annyira szeretem amikor megölel.
-Neked tetszik.??-Kérdezte Ashley.
-Nem tudom.Lehet. :||| De Kendall is tetszik.
-Logannak van barátnője.Kendall meg szabad.És gondolom hogy nem akarsz rossz kislány lenni , hogy olyan fiúval kikezdesz akinek van barátnője.
-Mindig tudod mit kell mondani.-Mosolyogtam és megöleltem őt.
Visszamentünk a többiekhez , Kendall félrehívott megcsókolt és megkérdezte:-Leszel a barátnőm.?
-Én nagyon boldog lettem bólogattam , és újból megcsókolt. 
Később félrehívtam Logant. 
Nagynehezen nekikezdtem:-Figyelj Logan.. Hagyjuk abba ezt a kis játékot egymással.Neked is van barátnőd , nekem meg barátom.
-Szóval összejöttél Kendallal.?
-Igen. :)
LOGAN:
-Rendben.Na ennek örülök. :) -Mondtam , de közben nem rebdestem az örömtől.
JADE:
-De azért ma elmegyünk valahova.?: D-Kérdezte.
-Persze. :)
-Menjünk a nyaralómba 1 2 napra. 

ÚGY DÖNTÖTTEM HOLNAP IS ÍROK EGY RÉSZT. :)

2 megjegyzés:

  1. Oh *-* hülye popcorn xD Kendall hamar elintézte Jadet :) elég fura lehet neki, hogy két fiú közt vacilál.
    Nyaralóba...hűhaaa :))
    Holnap is lesz?Király! :D

    VálaszTörlés