2012. december 21., péntek

Sziasztok. :) Itt a 12.rész..
Rövid lett, de holnap hosszabb lesz. :)

12.Mekkora hülye vagyok!

LOGAN:
Mikor megkérdezte Jade , hogy mit érzek iránta , nagyon meglepődtem. Úgy éreztem  , most meg kell tennem amit szeretnék , de aztán hagytam az egészet..
JADE:
Logan nem mondott semmit...
Nem kicsit , nagyon meglepődtem...
Egyszer csak hív Ashley.
A:-Szia. Mizujs.?
É:-Szia.Semmise.Nem rég értünk haza Logan szüleitől..Nagyon kedvesek. :) Veletek.?
A:Mi is jól vagyunk. :) És mikor jöttök haza.??
É:Azt nem tudom..
A:Na és mond...Veled és Logannal mi van.??: D Csók.?? Valami.??
É:Hagyjál már...Kendallal vagyok együtt..
A:Jólvanna. :) Na de most megyek..Sziia.
-Sziia. :)
ASHLEY:
-FIÚK..!-kiabáltam a szobámból a nappaliba..
-MIVAN.??-Most foci meccset nézünk..-Kiabálta vissza James...
-Hát jó...Akkor nem megyünk Loganhoz és Jadehez..;)
-INDULJUNK..-Mondták a fiúk egyszerre.
Beültünk a kocsiba..Egy 20perc múlva ott voltunk a nyaralónál.
 A kertből leskelődtünk..Kendall arcán megint láttam a féltékenységet.
LOGAN:
-Az-az elöbb azt kérdezted , mit érzek irátntad.. -Mondtam.Úgy éreztem , most vagy Soha!.
Nem érdekel milyen következményekkel fog ez járni.. MEGTESZEM!!
JADE:
Logan egyszercsak megcsókolt..Elhúzhattam volna magam , de nem tettem..
Nem tettem..nem is tudom miért nem..
Csak csókolóztunk , és csókolóztunk..,és ekkor döbbentem rá , hogy mekkora hülyeséget csináltam..
ASHLEY:
Láttuk hogy Jadek csókolóznak..
Uff..Ebből mekkora nagy baj lesz..
Kendall annyira mérges lett és elindult be a ház felé..
-Kendall ne csináld..-Mondtam..
-Haver ne.. -Húzta vissza a kezét James..
-Engedjetek.!-Kiabálta Kendall.
-Ha most odamész , és balhézol , elfelejtheted Jadet.. Megtudja, hogy leskelődtünk .. Ami azt jelenti  ,hogy nem bízol benne..És ezt nem fogja megbocsáltani neked..-mondta Carlos..
-Igazatok van...Csak...Csak nagyon rossz látni , hogy a lány , akit szeretek mást szeret.. 
-Dehogy szeret mást..
JADE:
-Istenem..Mekkora hülyeséget csináltam..-Mondtam , és kifutottam a lakásból sírva.
LOGAN:
Jade..Nagyon Sajnálom..-Kiabáltam, és utána futottam..De  már nem láttam sehol..
Nem hiszem el..MEKKORA HÜLYE VAGYOK.



4 megjegyzés:

  1. Uhh *-* mennyi baj van :)) De én örvendek, hogy megcsókolta Jade-et :P így lesz izgibb!

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan köviiit :) imádoom!még szerencse,hogy Kendall nem ment oda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszik. :) Estefelé fent lesz a kövi. :)

      Törlés