2012. december 7., péntek

Sziiasztok .:)
ÚJ RÉSZ. : DD
6.TUDOK ÁM ROMANTIKUS IS LENNI.
LOGAN:
Mikor kijöttem a sátorból Jade egy fa alatt ült.
-Mi baj.?-kérdeztem tőle , és leültem mellé.
JADE:
Egész este nem tudtam aludni,ezért kimentem egy kis friss levegőt szívni.Nagyon sok érzelem Kavargott bennem.Egyszer csak meg hallom Logan hangját. :-Mibaj.?
-Semmi.-Montam , és a szomorú arcot félretettem és mosolyogtam.
-Hát ez nem volt túl őszinte.. -Mosolygott.-Komolyan...Mi a baj.?
-Mondom , hogy semmi.. Na jó..Elég sok érzelem van most bennem.Próbálom eltakarni , és csak mosolyogni , de már nem megy..
-Értem...Gyere velem. : D-mondta  jó kedvűen.
Nem tudom , miért akar este 1órakor az erdőbe bóklászni.De ő biztos tudja.
-Amúgy miért jöttél ki a sátorból.?-Kérdeztem.
-Hiányoztál mellőlem.-Mondta és megölelt.
Olyan jó hogy van egy igaz Fiú Barátom.Régebben is voltak fiú barátaim , akikről azt hittem hogy igaziak.
De amikor a legnagyobb szükség lett volna rájuk , Puff..Eltüntek. És mivel elmentek nem is voltak igaziak.
Igyekszem félretenni az érzésemet Logan iránt.Nekem most egy igaz barát kell...Remélem ő nem fog ott hagyni a bajban sose.
LOGAN:
Láttam , hogy Jade szomorú,ezért úgy gondoltam , hogy egy kicsit jobb kedvre derítem.
JADE:
Logannal a tóhoz mentünk.
Mikor a Parthoz értünk felkapott és bele akart dobni a vízbe.
Láttam hogy a zsebébe ott a fényképezőgépe.
-Ha most beledobsz a vízbe, és a te fényképező gépedet.. -Mondtam . 
-Úgy is vízálló. :D - Mosolygott. 
-Ha Bele mersz d...-Folytatni akartam , de ekkor bele "ejtett" a vízbe.
Meg akartam bosszulni , ezért le fröcséltem és lenyomtam a víz alá.
Ruhában a vízben szórakoztunk , akárcsak a kis gyerekek.
Logan vízálló fényképezőgépével csináltunk egy csomó vicces képet.Felmásztunk egy fára , és onnan ugráltunk bele a vízbe.Csak nevettünk és nevettünk egész este.
Egyszercsak fel elevenedtek bennem a régi emlékek.Teljesen összetörtem.
Egyik pillanatról a másikra befordultam.
Logan látta hogy baj van , és megpróbált megvigasztalni.-Akarsz beszélni róla.?-Kérdezte és megsimogatta a vállamat. 
Én csak bólogattam és elkezdtem mesélni:-Mielött eljöttem volna Los Angelesbe , volt egy barátom (Pasi).
A legjobb barátnőmmel csalt meg..Az volt  a legrosszabb , hogy ő  engem sosem szeretett..
Nem tudom , hogy jutott eszembe most ő , de teljesen össze törte a szívem , mert én őt nagyon szerettem.
-Az a srác egy barom volt , ha téged lecserélt.Te mindenkinek egy főnyeremény vagy..-Mondta és megölelt.
A Befordult lányból mosolygós lányra váltottam és azt mondtam : -Szerintem most már vissza kéne menni a sátrakhoz. 
-Jó ötlet. :) - Azt azonban elfelejtettük , hogy nincs csere ruhánk , és nagyon vizesek vagyunk.
-Most mi lesz.?-Kérdeztem, mert nem akartam megfagyni bent a sátorba.
-Menjünk vissza a lakásba átöltözni..-mondta Logan.
-Okés. :)
10Perc múlva már a lakásnál voltunk.
-Mondd hogy van nálad Lakáskulcs..-Szólalt meg Logan.
-Nincs. :\\
-Most mi lesz.?
-Tanulj a mestertől. : D -Mondtam , és kivettem a hajamból egy hajcsatot , és kinyitottam vele az ajtót.
-Uh..Erre nem gondoltam. - Mosolygott.
Átöltöztem , de már nem akartam vissza menni a sátrakhoz..
-Na akkor indulhatunk.?-Kérdezte Logan.
-Hát...Én már nem nagyon akarok visszamenni..
-Oké..Akkor reggel korán kell kelni , hogy az elött odaérjünk mielött ők felkelnek. 
-Áh..Vagy délig fognak aludni. : D A buli után.
-Igaz.:) Aludjunk ma a kanapén és nézzünk meg egy filmet.-mosolygott.
-Jó ötlet.Akkor én csinálok popcornt , te addig válasz egy filmet. 
-Igeniss Királylány. : D
Beraktam  a popcornt a mikróba , és leültem Logan mellé a kanapéra.
-Meg is van a film..-Mondta és rábökött egy romantikus filmre.
-De hát ez egy romantikus film..
-Tudok romantikus is lenni. -Mosolygott.
Egyre közelebb mentünk egymáshoz, és a szánk már majdnem össze ért.

Ez a rész most nem lett annyira jó. :|
HOLNAP ÚJ. !:D

3 megjegyzés:

  1. Jó lett,csak kicsikét rövid :P érdekes Jade, fiúbarátként néz rá, de azért megcsókolja :D szerintem ez teszi érdekessé a kettőjük közti szitut :) Várom a holnapit :D !

    VálaszTörlés
  2. köszi. :) Holnapi hosszabb lesz . De azért Jade is érez iránta valamit vagy nem.?:dd majd kiderül. :)

    VálaszTörlés
  3. :DD hát érez, de a helyében már rég lerohantam volna Logan-t :)) XD

    VálaszTörlés